|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OPIS TEKMOVALNIH POGOJEV V IZDELAVI E-kolesa/PEDELECa
Študentsko tekmovanje v izdelavi električnih koles, bo potekalo v dveh tekmovalnih kategorijah. V nadaljevanju predstavljamo tabelarni prikaz, po katerem se vozila razvrščajo v omenjeni kategoriji. Omejitve in tehnične specifikacije E-koles/pedelec-ov.
Financiranje projekta Financiranje projekta je izključno lastno financiranje. Seveda pa si lahko v ta namen pridobite sponzorska sredstva in donacije fakultete oziroma druge javne ali gospodarske družbe. Dodatne baterije so prav tako financirane iz lastnih sredstev, vendar njihova vrednost ni vključena v celotne stroške materiala za izdelavo e-kolesa/pedeleca < 500,00 EUR. Kriteriji za ocenjevanje posameznih kategorij Ocenjevalna komisija bo tekmovalna vozila ocenjevala v disciplinah navedenih v nadaljevanju. Ocenjevanje bo relativno. Zmagovalni ekipi v posamezni disciplini se dodeli 100% točk, preostalim pa relativni delež, glede na dosežek zmagovalne ekipe. Zmagala bo tista ekipa, ki bo skupno zbrala največ točk.
Na tekmovanju se lahko pred vsako tekmovalno disciplino, baterijo zamenja ali napolni. V kolikor je baterij več, morajo biti enake. Znotraj ene tekmovalne discipline je treba od začetka do konca uporabljati isto baterijo brez polnjenja. Kolesa morajo nastopati nespremenjena v vseh disciplinah.
Maksimalna dovoljena višina porabljenih sredstev za komponente nadgradnje navadnega cestno ustreznega kolesa vključno z baterijo in polnilcem ne sme presegati 500,00 EUR. Vrednost samega kolesa in osnovne opreme (luči, zvonec, zavore…) je izvzeta iz omenjenih 500 EUR. Ocenjevalo se bo DOKAZOVANJE VREDNOSTI – STROŠKOV MATERIALA <500,00EUR; za kar je potrebno izpolniti seznam vrednosti komponent in drugega potrošnega materiala.V primeru, da se za nabavljene komponente pridobi kakršen koli popust, se v ocenjeni vrednosti upošteva znesek brez popusta oziroma tržna prodajna cena. K temu seznamu pa je nujno potrebno predložiti originalne račune komponent oziroma informativne cene/ponudbe. Primer ocenjevanja; Minimalni stroški zmagovalne ekipe so 300 EUR. Ekipa ki je porabila 490 EUR prejme (300/490)*100 = 61,22 %. Tehnična dokumentacija mora podajati jasen pregled nad celotnim postopkom izdelave E-kolesa/pedeleca in mora dokazovati, da proizvod ustreza evropskim varnostnim normativom. Električno kolo mora imeti pedelec funkcijo. Opravljen bo tipski pregled skladnosti z DIREKTIVO 2002/24/EC . Kolesa s pedali, opremljena s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če voznik preneha poganjati pedala. V kategoriji A je poudarek na cestni ustreznosti in funkcionalnosti koles. Posledično mora kolo ustrezati evropskim varnostnim normativom (DIREKTIVA 2002/24/EC). Kolo v kategorija A mora imeti pedale in pedelec funkcijo. V kolikor pedelec funkcija ne bo delovala oziroma je kolo ne bo imelo se v tej disciplini odbijejo točke. Pedelec funkcija znatno pripomore pri sami kvaliteti kolesarjenja, vendar pa se kot taka ne ocenjuje v tekmovalnih disciplinah 4-6, katerih namen je ocenjevati elektrifikacijo kolesa. Tehnična dokumentacija mora vsebovati: Primer ocenjevanja; Ocenjevalna komisija bo pregledala, če so opisane in predstavljene vse zgoraj naštete postavke in na podlagi tega podala oceno.
Tekmovanje bo potekalo na stezi Hipodroma Kamnica. Podlaga je peščena in utrjena, posamezen krog meri 800 m. Vse ekipe začnejo hkrati in vozijo na čas. Prvih 80 m si lahko tekmovalci pri startu pomagajo z nožnim pogonom, potem pa je dovoljen samo elektromotorni pogon. Masa voznika mora biti vsaj 50 kg. Zmaga ekipa, ki v 2 urah premaga večjo razdaljo. Dovoljena je ena menjava voznika. Šteli bodo v celoti prevoženi krogi. Primer ocenjevanja; Zmagovalna ekipa je v dveh urah premagala 50 km. Ekipa ki je premagala 40 km prejme(40/50)*100 = 80 %. Tekmovanje bo potekalo na cesti za Tremi ribniki. Podlaga je asfaltirana, naklon ceste je 18°. Ekipe tekmujejo posamezno. Zmaga ekipa, ki premaga večjo razdaljo v klanec. 20 m pred startno črto si lahko tekmovalec vzame zagon s pomočjo nožnega pogona. Od startne črte, ko se začne meriti čas, pa bo dovoljen samo elektromotorni pogon. Masa voznika mora biti vsaj 50 kg. Čas te discipline se bo upošteval le v primeru izenačenih končnih rezultatov tekmovanja dveh ali več ekip. Vsaka ekipa lahko vozi dvakrat, vendar z različnima tekmovalcema. Obe kolesi morata biti ves čas v stiku s podlago . Primer ocenjevanja; Zmagovalna ekipa je premagala celotno 200 m klančino. Ekipa ki je premagala le prvih 150 m klančine bo prejela (150/200)*100 = 75 %. V primeru da vse ekipe premagajo 200 m klančino dobijo vsi vse točke. Tekmovanje bo potekalo na Trgu Svobode. Podlaga je delno asfaltirana, delno tlakovana. Ekipe tekmujejo posamezno. Zmaga ekipa, ki najhitreje in najmanj kazenskimi točkami premaga spretnostni poligon. Vsaka napaka na poligonu se kaznuje s dodatnim časom. Vsaka ekipa lahko vozi dvakrat, vendar z različnima tekmovalcema. Dovoljen bo izključno električni pogon, masa voznika pa mora biti vsaj 50 kg. Primer ocenjevanja; Zmagovalna ekipa je v 120 sekundah premagala vse ovire na spretnostnem poligonu. Ekipa ki je premagala vse ovire na spretnostnem poligonu v 150 sekundah prejme (120/150)*100 = 80 %.
Žreb startnih številk bo potekal na Hipodromu Kamnica pred začetkom prve kategorije. V kolikor sta iz posamezne fakultete dve ekipi bosta najprej žrebali ali sta 1. ali 2. ekipa te fakultete, nato bodo 1. ekipe posameznih fakultet žrebale vrstni red fakultet : 1., 2. itd. . Druge ekipe iz posamezne fakultete bodo avtomatsko dobile za število prijavljenih fakultet večjo številko kot prva ekipa te fakultete. Primer: FERI Maribor 1 izžreba številko 2, prijavljene so tri fakultete zato FERI Maribor 2 dobi avtomatsko številko 5. Rezultate zmagovalnih ekip bomo svečano razglasili na posvetu Komunalna energetika – Power Engineering, ki bo na UM FERI od 14. do 16. maja 2013.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|