DOMOV TEKMOVALNI
POGOJI
URNIK PRIZORIŠČA EKIPE REZULTATI POMAGALI
SO NAM
POSNETKI
TEKMOVANJA
 
   
OPIS TEKMOVALNIH POGOJEV V IZDELAVI E-kolesa/PEDELECa

Omejitve in tehnične specifikacije E-koles/pedelec-ov.

Edina omejitev je višina vrednosti vseh stroškov materiala in opreme < 500,00 EUR brez DDV, kar pomeni da se za maksimalno 500 EUR izdela izpravno e-kolo/pedelec (vključno z najdražjo baterijo in polnilcem). S tem želimo vsem tekmovalnim ekipam podati enake možnosti za nabavo potrebnih komponent in pomožnega materiala. Le tako bo dosežen rezultat e-kolesa odvisen zgolj od lastnega znanja, učinkovitosti in uspešnosti dela tekmovalcev. OMEJITEV GLEDE KAPACITETE BATERIJ, MOČI MOTORJA KOT TUDI HITROSTI NI. ZA VSAKO KATEGORIJO JE POTRENO IMETI RAZPOLOŽLJIVO BATERIJO (3 BATERIJE) SAJ ZARADI ČASOVNE IN PROSTORSKE DINAMIKE POLNJENE BATERIJ NE BO MOŽNO. TEŽA VOZNIKA JE OMEJENA NA MINIMALNO 50 KG.

Financiranje projekta

Financiranje projekta je izključno lastno financiranje. Seveda pa si lahko v ta namen pridobite sponzorska sredstva in donacije fakultete oziroma druge javne ali gospodarske družbe. Dodatne baterije so prav tako financirane iz lastnih sredstev, vendar njihova vrednost ni vključena v celotne stroške materiala za izdelavo e-kolesa/pedeleca < 500,00 EUR.

Kriteriji za ocenjevanje posameznih kategorij

Ocenjevalna komisija bo tekmovalne modele e-koles/Pedelecov ocenjevala v petih (5), spodaj navedenih kategorijah. Ocenjevanje bo relativno. Zmagovalni ekipi v posamezni kategoriji se dodeli 100 točk, preostalim pa relativni delež, glede na dosežek zmagovalne ekipe. Zmagala bo tista ekipa, ki bo skupno zbrala največ točk.

Strokovno komisijo bodo sestavljali predstavniki posameznih fakultet:

  • Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko; Dr. Gorazd ŠTUMBERGER, Laboratorij za energetiko
  • Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko; Dr. Damijan MILJAVEC, Katedra za mehatroniko, Laboratorij za električne stroje
  • Fachhochschule Kärnten Gemeinnützige Privatstiftung; FH-Prof. DI Winfried EGGER, Power & Drives im Studienbereich Systems Engineering

Tehnična dokumentacija se bo ocenjevala na DELOVNEM KOSILU, kjer se bo sestala ocenjevalna komisija. Komisijo bodo sestavljali predstavniki posameznih fakultet/mentorji, ter člani tekmovalnih ekip. Člani posamezne ekipe bodo preko predstavitve v angleškem jeziku predstavili izvleček tehnične dokumentacije ter njeno ustreznost s finančno dokumentacijo.

Ocenjevalne kategorije so:

  1. VIŠINA PORABLJENIH FINANČNIH SREDSTEV (Finančna dokumentacija)
  2. Maksimalna dovoljena višina izdelavnih stroškov za Pedelec/E-kolo, vključno z eno (najdražjo) baterijo in polnilcem ne sme presegati  500,00 EUR. Ocenjevalo se bo DOKAZOVANJE VREDNOSTI – STROŠKOV MATERIAL <500,00EUR; za kar je potrebno izpolniti seznam vrednosti komponent in drugega potrošnega materiala. K temu seznamu pa je nujno potrebno predložiti originalne račune komponent oziroma informativne cene/ponudbe.

    Glede na to, da bodo nekatere komponente in pomožni material pridobljeni iz odpada ali pridobljeni brezplačno kot vzorčni primerki, ne bo možno predložiti originalnega računa, se bo zanje upoštevala njihova realna tržna vrednost, ki naj bo razvidna iz ponudb z informativnimi cenami. V primeru, da se za nabavljene komponente pridobi kakršen koli popust, se v ocenjeni vrednosti upošteva znesek brez popusta oziroma tržna prodajna cena. Ocenjevalna komisija bo pregledala finančno dokumentacijo (predloženi računi in informativne cene) ter ocenila v kolikšni meri predstavljena višina stroškov ustreza dejansko nastalim stroškom.

    Primer ocenjevanja; Minimalni stroški zmagovalne ekipe so 300 EUR. Ekipa ki je porabila 490 EUR prejme (300/490)*100 = 61,22 točk.

  3. TEHNIČNA DOKUMENTACIJA v nacionalnem jeziku

    Tehnične dokumentacija mora zagotavljati informacije in podatke, ki bodo ocenjevalni komisiji podali natančen pregled nad celotnim postopkom izdelave E-kolesa/pedeleca.

    • PREDSTAVITEV IDEJNEGA NAČRTA; opis sestavnih komponent ter utemeljitev njihove izbire (količinske kosovnice).
    • OPIS MODIFIKACIJE KOLESA; opis postopka izdelave e-kolesa/Pedeleca, shematski prikaz (vezalne sheme, dimenzije, montažni načrt).
    • TEHNIČNE KARAKTERISTIKE


    Primer ocenjevanja; Ocenjevalna komisija bo pregledala če so opisane in predstavljene vse zgoraj naštete postavke in na podlagi tega podala oceno.


  4. TEKMOVANJE V KATEGORIJI PREMAGOVANJE RAZDALJE - HIPODROM KAMNICA

    Tekmovanje bo potekalo na stezi Hipodroma Kamnica. Podlaga je peščena in utrjena, posamezen krog meri 800 m. Vse ekipe začnejo hkrati in vozijo na čas: zmaga ekipa, ki v 2 urah premaga večjo razdaljo. Dovoljen bo SAMO ELEKTROMOTORNI POGON, voznik teže vsaj 50 kg, voznik se lahko zamenja, dovoljen je počitek, spremembe na kolesu med tekmo SO PREPOVEDANE.

    Primer ocenjevanja; Zmagovalna ekipa je v dveh urah premagala 50 km. Ekipa ki je premagala 40 km prejme(40/50)*100 = 80 točk.

  5. TEKMOVANJE V KATEGORIJI PREMAGOVANJE STRMINE - CESTA ZA TREMI RIBNIKI

    Tekmovanje bo potekalo na cesti za Tremi ribniki. Podlaga je asfaltirana, naklon ceste je 18%. Ekipe tekmujejo posamezno: zmaga ekipa, ki premaga večjo razdaljo v klanec. V primeru enakih razdalj zmaga ekipa, ki je hitreje premagala razdaljo. Vsaka ekipa lahko vozi dvakrat, vendar z različnima tekmovalcema, šteje boljši rezultat. Dovoljen bo SAMO ELEKTROMOTORNI POGON, voznik teže vsaj 50 kg.

    Primer ocenjevanja; Zmagovalna ekipa je premagala celotno 200 m klančino. Ekipa ki je premagala le prvih 150 m klančine bo prejela (150/200)*100 = 75 točk. V primeru da vse ekipe premagajo 200 m klančino se ocenjuje čas v katerem so ekipe premagale celotno klančino.

  6. TEKMOVANJE V KATEGORIJI SPRETNOSTNA VOŽNJA - TRG SVOBODE

    Tekmovanje bo potekalo na Trgu Svobode. Podlaga je delno asfaltirana, delno tlakovana. Ekipe tekmujejo posamezno: zmaga ekipa, ki najhitreje in z najmanj kazenskimi točkami premaga spretnostni poligon. Vsaka napaka na poligonu se kaznuje s dodatnim časom. Vsaka ekipa lahko vozi dvakrat, vendar z različnima tekmovalcema. Dovoljen bo POLJUBEN POGON, voznik teže vsaj 50 kg.

    Primer ocenjevanja; Zmagovalna ekipa je v 120 sekundah premagala vse ovire na spretnostnem poligonu. Ekipa ki je premagala vse ovire na spretnostnem poligonu v 150 sekundah prejme (120/150)*100 = 80 točk.

  • NETEKMOVALNA KATEGORIJA - EKSIBICIJSKA HITROSTNA TEKMA
    Ekipe bodo razvrščene v dve skupini, v vsaki bo po ena ekipa iz vsake fakultete:

    SKUPINA ASKUPINA B
    CELOVEC 1CELOVEC 2
    LJUBLJANA 1LJUBLJANA 2
    MARIBOR 1MARIBOR 2

    V skupini se tekmuje vsak z vsakim, zmagovalca skupin se pomerita za skupnega zmagovalca.


Žreb startnih številk bo potekal na Hipodromu Kamnica pred začetkom prve kategorije. Ekipi iz posamezne fakultete bosta žrebali ali sta 1. ali 2. ekipa te fakultete, nato bodo 1. ekipe posameznih fakultet žrebale vrstni red fakultet : 1., 2. ali 3. . Druge ekipe iz posamezne fakultete bodo avtomatsko dobile za 3 večjo številko kot prva ekipa te fakultete: 4., 5. in 6. . Primer: FERI Maribor 1 izžreba številko 2, FERI Maribor 2 dobi avtomatsko številko 5.

Rezultate zmagovalnih ekip bomo svečano razglasili na posvetu Komunalna energetika – Power Engineering, ki bo na UM FERI od 15. do 17. maja 2012.

 

 

 

 

  DOMOV TEKMOVALNI
POGOJI
URNIK PRIZORIŠČA EKIPE REZULTATI POMAGALI
SO NAM
POSNETKI
TEKMOVANJA
 
English Cesla Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko